Enkele bericht bekijken
Oud 5 February 2007, 21:10   #254
niemand
Super Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Dan vraag ik me nog een ding heel erg af... Hoe wist Niemand uberhaupt wie in de vorige poging van Spelleider weerwolven waren? Ik heb toch goed gezocht, maar dat heb ik dus echt nergens kunnen vinden?

Ik vond Niemand al behoorlijk raar posten en dit past ff goed in dat plaatje.. Maar wellicht kan hij (of iemand anders) dit probleem voor mij uitleggen?
Sander had aangegeven dat hij toch niet veel toekomst zag in het wolf zijn samen met Bobba en Prestig, die posts zijn onder tussen gewist. Maar niet uit mijn hoofd.

Het is puur de reden geweest om te kijken of de functies veranderd waren.

Nu terug kijkend had ik beter mee kunnen gaan op Appelshampoo, gezien de hint van atjeuh nu.
Ik steun het weg stemmen van appelshampoo ten zeerste nu.

Ik ben ECHT geen wolf, maar ik ben ook geen tovenaar. Dus mocht je mij willen weg stemmen de ronde na deze, dan is er voor de dorpelingen NOG geen dorpeling over boord.

Maar toch hoop ik dat, mocht apple toch een wolf zijn, dat er een andere wolf zich zelf verlult en dat ik in leven blijf.

*edit*
En wat maakt mij verdacht dan aan het feit dat ik ook maar een speler aanwijs om er uit te trappen, zoals elke eerste (pak hem beet) 4 rondes gebeurd van dit spel?
Ik vind dat ik wel enig zins 'goede' redenen heb gegeven om 1 van de 3 er uit te spelen.
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden