Enkele bericht bekijken
Oud 5 February 2007, 21:10   #255
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bobba Bekijk Bericht
Oke dan is nu dus duidelijk dat Appelshampoo wolf is, na aanwijzingen van Atjeuh? Maar waarom vind iedereen, zelfs Impressions zelf, Impressions dan verdacht mocht Appelshampoo wolf zijn. Puur theoretische vraag he, want dat zie ik nog niet helemaal. En waarom ben jij Tyskie, als appelshampoo GEEN wolf is dan weer verdacht, door de posts van Atjeuh?
Vraag 1:
Waarom Impressions verdacht is heb ik een paar posts geleden al uitgelegd. Maar nog een keer. Combinatie van de volgende factoren:
• Headliner noemt Appelshampoo als eerste. Headliner negeert dat volkomen en stemt voor om Insanity weg te stemmen (makkelijk slachtoffer en voorkomt wellicht dat medewolf dood gaat).
• Headliner wordt door Atjeuh genoemd als haar hoofdverdachte. Wolven stemmen graag mensen eruit die zij als gevaar zien. Atjeuh was blijkbaar een gevaar voor de wolven.

Vraag 2:
Ik zou mezelf zeer verdacht vinden als appelshampoo geen wolf blijkt te zijn. Ik heb continu haar naam genoemd (samen met biffy, dat wel). Als zij geen wolf is, dan zou ik het wel een redelijke wolvenstreek vinden van mezelf. Niet door de posts van Atjeuh, want daar haal ik absoluut niets uit, maar simpelweg door het feit dat ik naam nu al een paar rondes noem. Snapt-u?