Enkele bericht bekijken
Oud 6 February 2007, 13:36   #276
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

jezus wat posten jullie veel. dat de ziener nu dood is, is natuurlijk best kut.

ik vind dit ook erg verdacht:
Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Wat gaan jullie balen als appel en/of headliner een wolf blijken te zijn en ik daardoor verdacht blijk te zijn.. Stem nou maar op iemand anders.
atjeuh heeft de functie opgevraagd van een wolf en ze heeft impressions als verdachte neergezet. dat laatste kan een gok zijn, maar het kan ook zijn dat ze het zeker weet. ze noemt in die post 3 namen (ook die van bobba en prestige) en geeft aan dat ze die laatste 2 eruit wil hebben omdat ze niets toevoegen. bij impressions heeft ze dus meer redenen om hem eruit te stemmen. impressions heeft daarnaast appelshampoo in de eerste ronde heeft 'beschermd' maakt dat haar automatisch ook verdacht.

stel dat impressions een wolf is, is de kans erg groot dat appelshampoo er ook een is, en dan gaan we de goede kant op.
stel dat impressions geen wolf is, hebben we altijd nog wel wat andere aanknopingspunten omdat impressions door velen genoemd is als verdachte, waaronder ook vast wel een wolf. als dit zo is pleit het appelshampoo ook niet vrij.

ik denk dat we die gok maar moeten nemen. andersom kan het ook, eerst appelshampoo eruit.
stel dat appelshampoo een wolf is, maakt dit impressions verdacht maar zeker niet de enige verdachte. hoe we dan verder gaan zien we wel.
stel dat appelshampoo geen wolf is, dan zijn we totaal verkeerd bezig. maar dat zou voor mij bv tyskie erg verdacht maken, omdat hij al langer aanstuurt op appelshampoo.