Ik ga toch ook maar op appelshampoo stemmen. De opmerking van Atjeuh na haar dood lijkt er idd op te wijzen dat ze de functie van appelshampoo heeft opgevraagd, en dat zij dus een wolf bleek te zijn. Ik dénk ook dat deze theorie juist is.
Echter, als appelshampoo geen wolf blijkt te zijn, ga ik tyskie en biffy verdacht vinden. Atjeuh zegt hier (middenin de 'discussie' over een goede ziener):
Citaat:
Dus als de ziener slim is geweest, heeft hij/zij als eerste de functies van Tyskie en Biffy gevraagd?
Als dat zo is, zie ik tot nu toe maar weinig hints.. tenzij de ziener heeft ontdekt dat tyskie en biffy dorpelingen zijn.
Of de ziener heeft ontdekt dat ze wolven zijn en hun daarom in het begin niet verdacht durft te maken, uit angst om op gegeten te worden.
Of de ziener doet op dit moment niet mee, er zijn echt zo weinig mensen actief op dit moment.
Van de gene die dit is, heb ik op dit moment ook weinig hoogte..
echt op dit moment weet ik nog steeds niks..
ik eis dat iedereen actief mee gaat doen
|
Hieruit maak ik niet per se op dat zij de functies van tyskie en biffy al had opgevraagd (ze zegt ook zelf: 'Als dat zo is, zie ik tot nu toe maar weinig hints'). Het kàn best dat ze hun functies al had opgevraagd, maar misschien ook niet.
In de laatste ronde heeft ze volgens mij dus de functie van appelshampoo, biffy of tyskie opgevraagd (misschien die van impressions, want die was ook verdacht). Misschien heeft ze Tyskie's raad opgevolgd en de functie van appelshampoo opgevraagd. Maar misschien wilde ze eerst de functie van Tyskie weten en heeft ze die opgevraagd. Die twee lijken mij het meest waarschijnlijk, hoewel dus ook biffy en impressions aannemelijk zijn.
Maar ik gok op appelshampoo en ga mijn stem nu versturen.