Enkele bericht bekijken
Oud 8 February 2007, 16:37   #19
Jamiel
Guest

Standaard

Misschien was ik dan ook wel zo triest Want bij mij is het altijd zo dat als de bus redelijk volzit en alle plaatsen zijn bezet, dan is er altijd 1 stoel vrij en dat is naast die van mij. Niet dat ik het zo erg vond, want het is idd relaxed als je gewoon gedachteloos naar buiten kunt kijken. Maar het valt wel op.

Ik zal ook nooit zo snel met onbekende mensen praten (alleen als ik in de winkel werk, maar dan schakel ik de 'winkelierknop' aan), omdat ik gauw de indruk heb dat mensen mij lelijk vinden.

Vooral hier in tukkerland zijn ze een beetje schuchter en zullen ze je gauw raar vinden als je ze aanspreekt. Tenzij het omaatjes zijn, die houden ervan om te kletsen .

Volgens mij dacht een meid een keer dat ik haar probeerde te versieren, toen ik haar vroeg of zij vroeger op AVM (Muziekschool) had gezeten, want ik herkende haar. Zij heel afstandelijk reageren, terwijl ik gewoon alleen DAT wou vragen Ben zo hetero als wat verder.

Sindsdien praat ik ook nooit meer zomaar met iemand, omdat ze er andere dingen van gaan denken.

Ik kan me ook voorstellen van "sick boy", dat hij de bus gebruikt als punt om iemand te leren kennen. Net als in de kroeg, net als in de rij van de supermarkt, in de lift, tijdens het wandelen...niks raars aan.

Het enigste is alleen dat je een beetje moet inschatten of de andere persoon daar belang bij heeft.

Laatst aangepast door Jamiel : 8 February 2007 om 16:40
  Met citaat antwoorden