Nu ik toch bezig ben, kan ik net zo goed doorgaan met mijn verdenkingen...

Headliner.. vind ik niet erg verdacht hoor. Zij dood zou ik echter niet betreuren, want hij voegt niets toe... Maar die eerste opmerking is zo 'out of the blue' dat ik me niet kan voorstellen dat hij daarmee zijn medewolf direct verraadt. Komt meer omdat Headliner altijd een opmerking maakt als appelshampoo er mee te maken heeft.
Bobba.. ik vind het ook wat raar dat hij in alles zo direct op biffy en mij ingaat. Zou een mooie wolventactiek zijn om zo toch een paar redelijk weinig verdacht dorpelingen op te laten hangen door de rest. Maar ik denk eigenlijk dat hij zijn eigen theorie heeft gevormd en zich daarin nogal volhoudend vastbijt. Zeker omdat het niet zo'n ervaren speler is..
En sorry Saarah.. je krijgt mijn voordeel van de twijfel, maar ik vind het wel opvallend dat je nu weer opduikt om jezelf te verdedigen... Denk echter wel dat je oprecht bent in je verdediging, aangezien je al een aantal keer hebt aangegeven te druk te zijn om net zo fanatiek mee te spelen als biffy en ik. Waarschijnlijk zijn bif en ik ook wat te fanatiek.