Enkele bericht bekijken
Oud 8 February 2007, 22:07   #382
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

Als ik nu even alle verdediging van impressions weglaat, kan ik het volgende zeggen:

1. impressions zegt de 1e ronde insanity verdacht te vinden (en dat is een wolf-eigenschap: appelshampoo deed dit ook, vorige keer deed babydress dat)
2. hij haakt niet in op headliner die appelshampoo eruit wil stemmen, en die blijkt uiteindelijk een wolf te zijn. Impressions zorgt ervoor dat men op insanity stemt (leidt aandacht af van wolf).
3. hij zegt over de connectie appel-hijzelf: ‘Dan hoop ik maar dat zij geen wolf is, anders zouden jullie mij er door dit kleine toeval uitstemmen’. Ik word op dat moment nog vertrouwd ofzo, en nu komt het wel mooi uit de aandacht op mij af te schuiven
4. Atjeuh verdenkt impressions, impressions zegt haar er de volgende ronde uit te willen stemmen, vervolgens stemmen de wolven haar eruit. Toeval? Als er een kans bestaat dat de dorpelingen er de volgende keer een andere dorpeling uit willen stemmen, laten de wolven die liever leven omdat die toch al doodgaat (ipv een eventuele weerwolf). Maar goed zo zou ik denken
5. hij zegt in de prestigeronde alleen ‘ik stem ook op prestige’ en negeert net als niemand mijn terechte verdenking van appelshampoo (net als sommige anderen ja). Daarna zegt hij ‘jammer dat ze geen wolf is ‘ terwijl, ik zeg het nog maar eens, normaal gesproken de wolven toch pas de laatste rondes eruit gaan en het dus niet zo gek is dat het een dorpeling is.

Ik word verdacht omdat ik samen met tyskie zou spelen, terwijl ik hem hetzelfde vind spelen als in rondes waarin hij (ook) dorpeling was. Voor mij genoeg reden hem te vertrouwen. Ik post te veel, maar waarom ik dat als wolf-zijnde en riskeren mezelf te verraden/verdacht te maken? Zoals nu duidelijk gebeurt. Tenslotte ben ik ongeveer de enige die alleen een wolf eruit mag stemmen, want volgens markje ben ik verdacht als ik ervoor zorg dat er een dorpeling uitgaat.

Tja, jullie moeten maar zien wat je ermee doet hoor

het spijt me zeer markie als je een dorpeling bent, maar voor mij is het een terechte verdenking die me een reden geeft om op jou te stemmen ipv een willekeurig ander iemand.