Enkele bericht bekijken
Oud 8 February 2007, 22:29   #1
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Het is bovendien triest dat ik nu zou worden afgestraft omdat ik mee probeer te doen. De mensen die hier dus echt geen zak doen zitten er nog steeds in. Die zouden er consequent als eerste uitgehaald moeten worden. Maar om je punten te weerleggen...

1: De insanity-post was een willekeurige naam. Ik zei insanity omdat ik me erger aan zijn posts in dit spel en daarom wilde ik hem er zo snel uit hebben.

2: De Appelshampooverdenking van headliner was gewoon een wilde gok, daar zou je het nu onderhand wel over eens moeten zijn.. Zoals gezegd: Ik was niet de enige die headliner negeerde.

3: Ja, tuurlijk vertrouw ik op het ene moment mensen wel en op het andere moment niet. Het zou nogal stom zijn om je continu op 1 theorie vast te houden, ook al is het duidelijk dat er andere theorieën zijn.

4: Hier spreek je jezelf dus tegen. Je zegt dat ik, volgens jou als zogenaamde dorpeling, atjeuh probeer zwart te maken zodat dorpelingen eruit maken. Vervolgens zeg je dat ik haar, als wolf, eruit zou hebben gestemd? Dan zou ik mezelf toch juist tegenwerken? Als ik werkelijk een wolf was geweest, had ik atjeuh niet kapot gebeten, maar dan had ik haar als zogenaamde dorpeling zwart gemaakt en haar er zo uit gewerkt.

5: Ik stem iemand eruit die geen zin meer heeft in het spel. Vreemd? Ik vind van niet. Als iemand aangeeft geen zin meer in het spel te hebben en niet post, dan zie ik er het nut niet van in om hem/haar in het spel te laten. Dan zou ik liever een dorpeling die niks toevoegt uit het spel halen dan een wolf die wél iets toevoegt. Dan maakt het voor mij niks uit welke functie ik heb, zolang er maar actie is.

En Biffy, waarom ik je nog meer verdenk? Je legt het er zo lekker dik bovenop dat je je als wolf allang had moeten verspreken..

En trouwens.. Jij negeert de headlinerpost ook in min of meerdere mate.. http://forum.leerlingen.com/vbb/show...4&postcount=10
Impressions is offline   Met citaat antwoorden