Enkele bericht bekijken
Oud 9 February 2007, 11:56   #393
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
ik denk wel dat we (de dorpelingen) tot nu toe teveel achter biffy en tyskie hebben aangelopen. als ze dorpelingen zijn, is het makkelijk om hun theorieen te volgen. dat heb ik tot nu toe ook steeds gedaan. maar dat kan gewoon weleens verkeerd uitpakken.

Dat is dus echt 100% gelul!
Biffy en ik posten veel, maar de enige keer dat wij met een naam kwamen die jullie gevolgd zijn was met appelshampoo. En dat was dus gelijk de enige wolf...

Insanity werd door Impressions genoemd en toen volgde de rest hem.
Prestige werd door Niemand genoemd en toen volgde de rest hem.

Wat nou teveel achter biffy en tyskie aanlopen? Nu zijn wij de verdachten, terwijl degenen die de stem op DE WOLF negeerden vrijuit zouden gaan? Kom op zeg, dat is de wereld op z'n kop...

Ik begrijp best dat jullie argwanend kijken naar het spel van bif en ik, maar kom dan wel met fatsoenlijke argumenten. Ik vertrouw haar het meeste van ons allemaal, maar uiteraard ook niet 100% (zo vond ik bijvoorbeeld dat ze in het begin van het spel headliner wel erg nadrukkelijk verdedigde).
In vorige spellen (oa toen jij wolf was) speelden bif en ik ook zo. Toen waren we niet verdacht door de rest en wisten we op die manier toch de wolven te pakken.
Wat je nu ziet is dat iedereen tegen iedereen ingaat... Het zou mij echt niet verbazen als de wolven tussen de stillen zitten. De stillen die op deze manier wel het langst in leven blijven (terwijl al drie stillen gezegd hebben dat ze er best uitgestemd willen worden; de triestheid ).

Ik heb ook Impressions gestemd. Ik ben niet 100% overtuigd van zijn wolf-zijn, maar de verdenking jegens hem is nu eenmaal veel sterker en meer gegrond dan de verdenking tegen de meeste anderen (muv Niemand). Zeker omdat hij nu zo begint te steigeren en verwarring begint te zaaien tussen de dorpelingen.

Maar iedereen mag zich vrij voelen om te stemmen op wie hij/ zij wilt. We zullen vanavond wel zien of Impressions onschuldig was of niet. En als hij dorpeling blijkt te zijn, dan zal bif of ik wel aan de beurt komen. So be it. Maar weet wel dat de laatste twee wolven dan waarschijnlijk de lachende derden zijn (nu al denk ik).