Enkele bericht bekijken
Oud 9 February 2007, 12:02   #394
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
nou ze konden het misschien weten als ze me in de eerste eetbeurt ook hebben proberen op te eten. de aanval mislukte toen. maar waarom hebben ze daarna niet meteen geprobeerd mij opnieuw op te eten? het kan niet aan atjeuh hebben gelegen, ze konden nooit hebben geweten dat zij de ziener is. misschien is het dus wel zo dat ik een naam heb genoemd die waar was. .
Of Atjeuh werd ineens te gevaarlijk voor de wolven? Zoals ik al 20x heb gepost; het is typisch voor wolven dat ze iemand opeten die 'gevaarlijk' wordt. Dat ze iemand pakken die hen aanwijst als verdachte. Zoals ik opgegeten werd toen ik jou en Amber aanwees (in het beste weerwolfspel tot nu toe ).
Het lijkt mij iig dat de wolven een reden moeten hebben gehad om voor Atjeuh te kiezen in de tweede rond ipv jou op te eten (wat gebruikelijk is).

Het is iig duidelijk dat de wolven jou in de 1e en 3e ronden hebben genoemd. Maar tis idd raar waarom ze jou in de 2e ronde niet meteen hebben opgegeten, maar er moet eigenlijk wel een logische verklaring voor zijn. Misschien dat we daarin een wolf kunnen 'pakken'?
Zouden de wolven een reden kunnen hebben dat ze jou gevaarlijk vonden in de derde ronde? Of stond die keuze al van te voren vast toen ze dit hapje al twee rondes moesten uitstellen? (eerste ronde vanwege wolfsbane, tweede ronde vanwege Atjeuh die eerst dood moest).