ik heb geen internet gehad de hele dag (toen ik wakker werd deed het internet het niet, daarna tot half 1 gewerkt en kom nu net ff de kroeg uit rollen)
Maar ik heb wel gestemd.
Ik heb met de keuze van bobba en impressions me gestemd vrijdag avond en daar heb ik een rede voor.
Ik dacht als ik met hun mee stem, dan is er een kans op een gelijk spel (gezien de in-actieve), als er een gelijk spel zou zijn geweest, was dit tussen biffy en impressions.
Als de wolven dan hun keuze hadden mogen maken, was dit de ideale gelegenheid geweest voor de wolven om bffy er uit te moorden, zonder enigzins de vragen van: 'goh heeft ze een wolf aan gewezen' of iets in die zin.
Was impressions opgegeten, was het voor mij ook 99% zeker geweest dat biffy een wolf was, maar de kans was er dan ook dat de wolven niet slim spelen..
Dit omdat als je mark op eet (die toch al erg verdacht was door de theorien) en biffy laat leven (die er toch niet 123 uit gestemd word) doordat, hoe je het went of keert iedereen stemt wat zij roept (kun je ontkennen, maar het is toch echt zo) ,wordt de kans kleiner dat zij er uit word gestemd.
Of het moet een wolf zijn en die stem je er als wolf zijnde niet uit als het een gelijk spel is.
Maar jammer de bammer, het werd geen gelijk spel en de tovenaar is nu dood.
Volgen jullie mijn stem nog?
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
|