ik stem headliner.
p.s. jullie doen maar wat je wilt hoor

maar een fatsoenlijke verdenking op mij hebben jullie gewoon niet, jullie moeten mij niet hebben, bladiebla, maar goed. bij impressions was er een meer gegronde verdenking dan bij mij (in mijn ogen, en jullie mogen dat best anders zien), dus ben ik nog steeds van mening dat het een goede keuze was, ongeacht de uitkomst.
bij mij echter weten jullie héus wel dat ik een dorpeling ben, maar de wolven, of de rest zelf, hebben ervoor gezorgd dat de dorpelingen tegen elkaar zijn uitgespeeld en er niet meer goed wordt nagedacht.
als dit wel zou gebeuren zouden jullie heus wel weten dat ik een dorpeling ben (ik ga niet wéér herhalen waarom), of in ieder geval niet genoeg verdacht om mij te verkiezen boven iemand anders (vind ík, net zoals dat ik impressions wél verdacht genoeg vond).
daarbij vind ik dat bobba ontzettend slecht speelt, terwijl hij heus wel doorheeft hoe het werkt. ik denk dat hij het wel grappig vindt om verwarring in het spel te brengen en een beetje te zitten stangen, maar ik kan het niet zo waarderen.. zo zittie wel mensen verdacht te noemen, maar komt met geen enkele theorie op de proppen, met het excuus dat dat wel komt als het er echt toe gaat doen? heel vreemd, kan dus ook nog best een weerwolf zijn.
maar, hij en sommige anderen hebben ervoor gezorgd dat men toch niet meer zal luisteren, en van mening is dat ik geen enkele speler fout mag voorspellen (hebben jullie al door dat het allemaal nergens op slaat?), dus ik probeer het niet eens meer

daarom heb ik deze ronde op headliner gestemd.
nogmaals: jullie zoeken het maar uit, maar ik moet heel eerlijk toegeven dat ik het nu zo'n slecht spel vind, dat ik het
op dit moment totaal geen uitdaging meer vind om net zoals vorige keer terecht wanhopig te gaan zitten smeken om mij er niet uit te stemmen.
ik ga d'r vandoor, ik merk het morgen wel