Enkele bericht bekijken
Oud 12 February 2007, 21:50   #482
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
deze wolven zijn niet dom
deze wolven zijn lafaards vooral..
omdat ze amper posten (behalve als tyskie er een blijkt te zijn, en in dat geval zal ik hem nadat ik 'm in elkaar geslagen heb op een biertje trakteren, omdattie het dan wel geweldig speelt

maar goed. toen ik eruit ging waren er nog 8 in het spel. er vanuit gaande dat sander een dorpeling is die toen niet gestemd heeft, zijn het er nog 7 de spelleider zegt dat er diskwalificaties gaan volgen de volgende keer.. my guess is dat sander niet de enige in de gevarenzone is!
maar goed, 'mijn' ronde:
tyskie (zogenaamd) en ik stemden op headliner,
bobba (zogenaamd) en niemand op mij.

dan blijft er nog 1 dorpeling en 2 wolven over.
my guesses zijn dat headliner een wolf is, en dat dan babydress óf amf ook wolf is en dat de ander ook niet gestemd heeft, óf bobba is de laatste wolf en babydress óf amf heeft wel gestemd en de ander niet.

nou moet ik zeggen dat ik amf meer dorpeling-achtig vind dan de vorige ronde. als zij een weerwolf was zou ze meer haar best doen denk ik. ik denk dat babydress zich wel een keer zou verlullen (kan ik mishebben hoor wijffie )

ik vertrouw tyskie met alle gevaar toch echt nog steeds, en het meest aannemelijke scenario is dan dat headliner en bobba de overgebleven wolven zijn.

ik zou nog steeds nu headliner stemmen.

succes jongens