Onderwerp: Tips nodig..
Enkele bericht bekijken
Oud 18 February 2007, 11:49   #1
MJJ
Guest

Standaard Tips nodig..

Allo allo!

Ik heb misschien een hele domme vraag maargoed.. Eerst mn verhaaltje

Nou ik ken al n paar jaar n leuke jongen via msn, en heb hem voor het laatst 4 jaar geleden nog gesproken.. Zou je denken dat het contact vervaagd, en dat is ook al een antal keren gebeurd maar toch 2 daagjes geleden sprak ik weer volop met m ... Hij zou met de optocht naar ons dorpje komen kijken zodat ik m weer zou zien en we weer konden kletsen maar hij had geen vervoer en zou zn best doen om te komen en anders zeidie dat we een keertje naar de bios ofzo konden gaan.. Hij had me die avond laat gebeld omdat ik dat aan hem had gevrage zodat ie kon laten weten of ik kon komen of niet.. Helaas sprak ik hem maar een halve minuut ongeveer en daaruit bleek dattie op was gebeld en ie moest invallen voor een wedstrijd.. oftewel hij kon niet komen maar zei gelijk drachter dat we nog wel zoude kunnen afspreken omdat t tog vakantie is enzo.. Nou heb ik hem gesmst offie nog is zou kunnen bellen voor het afspreken..Hij heeft nog niet gereageerd en ik ben bang dat het contact toch gaat vervagen, ondanks het telefoontje..

Hebben jullie misschien nog tips van wat ik nu het beste zou kunnen doen? Moet ik afwachten.. hem zelf bellen of iets anders?

Groetjes ! X
  Met citaat antwoorden