Wat moet ik doen?
hey hey,,
ik ben nu al weer 3,5 week thuis omdat ik ziek ben alleen weten ze niet wat ik heb loop al sinds augustus met hoofdpijn. En de doktoren weten niet wat het is. Maar ik zit nog op school.. en mijn ''vrienden'' hoe ik ze nog noem geloven niet dat ik ziek ben en wat heb en ik mag niet voor mijn mening uit komen enzo. En dat doet mij pest wel pijn. Mijn vriend zegt wel je moet schijt aan ze hebben maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan zeg ik dan. En dat is ook wel zo zegtie dan. Ik moet donderdag weer naar school maar ben best wel bang dat ze mij wat gaan doen ofzo. En ik weet niet waar ik moet zitten ofzo. En dan zegt me mentor ook zo van ja weet niet als ze wel over kan omdat ze zo veel mist zegt me moeder zo van jah hadden jullie het op moeten sturen maar dat doen ze dan niet. Heb best wel schijt aan me school gekregen maar ik weet niet wat ik moet doen. want ze gaan over me heen lopen en wat terug zeggen druf ik niet.. ik vin alles maar best. weten jullie misschien wat ik kan doen of juist niet? Al vast bedankt dat je naar me wou luisteren xx Mii
|