Enkele bericht bekijken
Oud 19 March 2007, 22:17   #47
Astrada
Lid

Standaard niet geïnteresseerd maar wel lekker aan de ritalin!

blabla1993 is net als zoveel andere scholieren niet geïnteresseerd in deze topic en zoekt er van alles achter!

Terwijl het onderwijs toch één van de grootste en makkelijkste afzetmarkten is voor de psychiatrie en de farmacie!
Amfetamine-achtige middelen die zwaarder zijn dan cocaïne worden er in grote getalen verstrekt aan jongeren, jullie leerstof en medisch dossiers worden verpest en enkele jongeren die nu nog vrolijk om je heen huppelen zullen straks voor jaren aan de psycho-trope drugs worden gezet!
In Nederland gebruikt nu gemiddeld 1 op de 5.5
En dan word er ook nog van alles achter mijn teksten gezocht,
Alsof ik van een andere planeet kom of zo!

Draai de rollen maar eens om.
De echte gevaarlijke gekken zitten in jouw apotheek met hun reclamemateriaal en pillen, in je huisartsenpraktijk, via de media, bibliotheek, beïnvloeden van leraren en ga zo maar door...

Vele lezers op dit forum laten de psychiatrie lekker over zich heen komen op alle mogelijke manieren en dan zeg ik een keer wat -wat ook nog waar is- en krijg ik vervolgens allerlei zeer afkeurende reacties wat ik hier in godsnaam te zoeken heb op dit forum enz!!!

Beetje onterecht vind je niet?

Maar je kunt deze waarschuwingen over de psychiatrie natuurlijk ook onthouden voor je vrienden en vriendinnen die dit niet lezen.
Doe je nog iets voor een ander.

Of je slaat deze topic gewoon over en denkt verder lekker alleen maar aan jezelf.

groetjes
Astrada is offline