Ik moet zeggen dat ik jullie wel enigzins gelijk geef.
Het is niet de hoofdtaak van een FB of Moderator om topics te openen en shit.
Maar in een situatie als dat dit forum in verkeerd zal het zeker niet verkeerd zijn dat WIJ de fb's/fb+ en Beheerders een poging doen om een forum deel dan wel het hele forum levend te houden.
Ik heb al een tijd terug aangegeven dat ik stoppen wil met beheerder zijn, doordat ik er bijna geen tijd meer voor heb, maar vooral omdat ik geen zin en motivatie heb om een poging te doen.
ik kijk veel op het forum, maar zonder in te loggen. Aan het aantal keer dat ik inlog kun je al afleiden hoe veel waarde ik aan het forum hecht als beheerder..
Ik wil niet zeggen dat ik het forum geen kut aan vind, maar als beheerder heb ik hier niks te zoeken..
Ik hoop dat er mensen zijn die wel gemotiveerd zijn en een idee hebben hoe ze het forum weer uit die kuil kan halen waar alleen nog maar een steen op hoeft en er weer een gezellig iets van maakt.
Met alleen maar mensen aanwijzen wiens fout het is en that kind of shit helpt niks, we moeten met zijn allen actief worden en er weer een gezellige boel van maken.
Als dat niet gebeurd, kan een fb ook niks.
De vaste kern loopt alleen maar te zeiken (ik ook, alleen ik post het niet) maar opent ook geen zinvolle threads meer waar een minder actief lid warm van word.
Als iedereen die nu nog enigzins actief is, ook wat meer post en threads opent, dan is het al een goed begin.
Als iemand een poll opent, word er 40x gestemd. Maar waarom posten van die 40 maar 5 leden iets op het forum?
Een beter forum begint bij je zelf.
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
|