Enkele bericht bekijken
Oud 6 April 2007, 19:49   #43
Leh
Guest

Standaard

Beste iedereen, ik ben nieuw op dit forum en ik zag dat een aantal mensen pianosheets nodig hebben.
Ik maak pianosheets voor de site
www.freepianosheets.com (je hebt de gratis scorch-plugin www.sibelius.com/scorch nodig om de pianosheets in je webbrowser te spelen) maar in iedergeval op deze site kun je gratis sheets downloaden die van heel goede kwaliteit zijn. Zoals bohemian rhapsody, de meeste spelen bij dit nummer de zang, op deze site is het orginele piano gedeelte van het nummer te downloaden. Ik heb voor die site het nummer Heaven van Do gemaakt, en heb ook (maar niet voor die site) Geef mij nu je Angst van Andreetje gemaakt, en nog een aantal anderen
er is ook veel van Aerosmith beschikbaar... tenminste 2 liedjes op dit moment Dream On en You See Me Crying, maar ik ben ook bezig met een aantal andere liedjes van aerosmith.
Nou kijk maar op die site wat je ervan vind.
Binnenkort heb ik trouwens een eigen internet site waarop gratis de pianosheets van nederlandstalige nummers te downloaden valt. die sheets worden gratis aangeboden, maar het is NIET illegaal, want er wordt voor betaald bij Buma/Stenra (of hoe heten ze ook alweer), er is dus toestemming om de muziek gratis te publiceren. je mag alleen je uitgeprintte pianosheet niet aan je buurman geven... maar ach die heeft waarschijnlijk zelf wel internet.
  Met citaat antwoorden