Enkele bericht bekijken
Oud 7 April 2007, 00:08   #5
Jamiel
Guest

Standaard

Ik heb een tijd geleden speciaal voor het intakegesprek van Concept Design een eigen tijdschrift gemaakt, met 2 bladzijdes per categorie (20 categorieen), binnen anderhalve week.
Nachtwerk was het, op mijn langzame g3tje en zowat alle programma's gebruikt, behalve photoshop omdat dat niet werkt op mijn compu. Frustrerend dus, maar wel afgekregen!

Eenmaal daar vet kritiek op mijn tijdschrift...ik kon het wel kapotscheuren

---
Uiteindelijk wel te horen gekregen dat ik ben toegelaten, dus ze vonden mij wel crea genoeg...
---
En het feit dat ik mijn HAVO-diploma heb gehaald (3 jaar geleden dan.) Natuurlijk hebben veel mensen zo'n papiertje, maar het opent zoveel deuren voor je.
Als ik dan kijk naar 1 bepaalde persoon in mijn directe omgeving die dan heel moeilijk aan een baan komt, omdat diegene geen diploma's heeft, denk je: "heb ik dat toch mooi even in the pocket".
---
En twee en een half jaar conservatorium. Minstens een jaar lang erover nagedacht om ermee te stoppen en toch de knoop doorgehakt en tabee gezegd. Met een propedeuse certificaat wederom in the pocket (jaja weet 't: klinkt fout).
Tenminste, als Artez een beetje opschiet met het versturen, want ik wacht er nu inmiddels al 4 maanden op...typisch weer

Laatst aangepast door Jamiel : 7 April 2007 om 00:15
  Met citaat antwoorden