Jullie snappen allemaal de basis van het geloof niet! De basis van het geloof is liefde!
Jullie denken, volgens mij, allemaal dat geloven heel moeilijk is en dat je je aan super veel regeltjes moet houden e.d. Maar als je God niet kent ken je de liefde niet want God is liefde! En zonder liefde kunnen mensen niet leven!
Sorry Wiz, maar dat hele verhaal over godin/god vind ik onzin! Het zal best zo zijn dat dat vroeger zo is geweest, maar het heeft niks met het christendom te maken. ER zijn altijd al christenen geweest en dat die misschien ooit vermengt zijn geraakt met mensen die ooit in godin/god hebben gelooft kan best zo zijn. Er zijn ook moslims die christen worden en andersom.. Maar dat zegt nog niet dat het christendom voortkomt uit de islam en andersom!
En over dat respect, als jullie geen respect voor iemand geloof hebben dan respecteer je die mens ook niet! Maar je kan ook respect voor iemand geloof hebben zonder het zelf te geloven.
Maar je hebt gelijk al zeg je dat mensen niet zo moeten zeuren over respect enzo.
Als jullie niet willen geloven dat God bestaat dan vind ik dat heel jammer.. Ik accepteer/respecteer het maar ik moet zeggen dat jullie heel wat missen in dit leven en het hiernamaals! En ik vind het jammer.. Had het graag met jullie allemaal gedeeld!