Citaat:
Origineel gepost door sandraatje
Jullie snappen allemaal de basis van het geloof niet! De basis van het geloof is liefde!
|
van welk geloof?
Citaat:
Sorry Wiz, maar dat hele verhaal over godin/god vind ik onzin! Het zal best zo zijn dat dat vroeger zo is geweest, maar het heeft niks met het christendom te maken. ER zijn altijd al christenen geweest en dat die misschien ooit vermengt zijn geraakt met mensen die ooit in godin/god hebben gelooft kan best zo zijn. Er zijn ook moslims die christen worden en andersom.. Maar dat zegt nog niet dat het christendom voortkomt uit de islam en andersom!
|
of, jij accepteerd niet dat er in de loop der tijden een boel is verdraaid aan de verhalen/het boek.
Citaat:
En over dat respect, als jullie geen respect voor iemand geloof hebben dan respecteer je die mens ook niet!
|
jawel, maar blijkbaar ben jij te dom om dat in te kunnen zien.
Citaat:
Ik ben niet bang voor de dood, zie er juist naar uit! Ik weet dat ik dan naar God mag gaan! Dat zal voor mij echt een feest zijn, het is daar veel beter dan op deze aarde!
|
nog zoiets vaags van een boel geloven. als in het "hiernamaals" alles veel beter is dan "op aarde" waarom pleegt niet iedereen zelfmoord?