Wiz;
Maar uhm.. ik heb nog nooit tijdens mijn opleidingen en als scholier zijnde een psycholoog aan me broek gehad of diens medicatie.
DUS WAAR HEB JE HET OVER ???
Astrada;
De kans is ook minder dan 20 procent dat jou het zal overkomen, maar let maar eens goed op wat er wel met elke vijfde persoon in jouw omgeving gebeurt.
Wiz;
Ow, we moeten al onze vriendjes en dinnetjes vertellen niet naar een psychiator te gaan ???
Jups dat helpt.. ik ken verkrachtings slachtoffers die anders heel veel baat gehad hebben om er met iemand over te praten die daarvoor opgeleid is.
Volgende keer zal ik wel tegen ze zeggen: "Verkracht? Tja pech gehad, maar van Astrada mag je geen profesionele hulp zoeken dus zoek het lekker zelf maar uit enne sterkte ermee"
Astrada;
Oorzaken definieren en op lossen zit er niet in voor de psycholoog en psychiater omdat deze methoden niet tot hun deskundigheid gerekend kunnen worden.
Behandeling van de symptomen door een psycholoog of psychiater kan wel, maar word in het overgrote deel van de gevallen verkeerd uitgevoerd door dat de kinderen een fantasie-psychische ziekte krijgen aangesmeerd en zelfs onder de harddrugsvergelijkbare chemicaliën worden gestopt!
Wat overblijft is een psycholoog of psychiater die uitsluitend een luisterend oor kan en feitelijk mag bieden.
En daar hoef je geen deskundige voor te zijn.
Ik denk zelfs dat een psycholoog hier slechter in scoort dan de gemiddelde mens, omdat bevestigend begrijpen nogal moeilijk kan zijn voor iemand die vol zit met verkeerde informatie over het menselijk brein.
En moet je nagaan wat een psy of pso kost...
Wiz;
Jups dat helpt.. ik ken verkrachtings slachtoffers die anders heel veel baat gehad hebben om er met iemand over te praten die daarvoor opgeleid is.
Volgende keer zal ik wel tegen ze zeggen: "Verkracht? Tja pech gehad, maar van Astrada mag je geen profesionele hulp zoeken dus zoek het lekker zelf maar uit enne sterkte ermee"
Astrada;
Verkrachtingsslachtoffer zijn zou iets verschrikkelijks moeten zijn neem ik direct aan.
En natuurlijk kun je wel naar een psycholoog gaan maar ga nooit in op het opleidingsniveau en de professionaliteit van deze persoon.
Het kan zeer gevaarlijk zijn als deze pseudo-kennis op jou toe gepast gaat worden!
Zoek het zelf maar eens uit dan zul je er achter komen dat hij of zij niets meer of minder weten dan jij of ik.
Voor hulp is het beter en veiliger om naar vrienden, familie of niet-psychiatrisch ingestelde vrijwilligers te gaan, dit is een feit, het is niet anders.
Astrada
|