Enkele bericht bekijken
Oud 10 April 2007, 19:57   #357
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sandraatje Bekijk Bericht
Nee, ik geloof niet in darwin.. Hij heeft zelf gezegd dattie het allemaal verzonnen heeft en nog blijven mensen erin geloven!!
bron ofzo?
Citaat:
En hoe kan het dat de aap een mens is geworden als ze geen tussenvormen hebben gevonden??
Australophitycus (kan dat ik het verkeerd heb gespeld) was de eerste mens aap die rechtop liep. en is later verder geevolueerd naar de mens.
Citaat:
Wie zegt dat de aarde al 7000 jaar oud is? De mensheid heeft zelf maar ff bedacht dat de aarde al zoveel miljoen jaar oud is.. waar ze dat vandaan halen???
volgens jouw geloof is de aarde maar enkele duizenden jaren oud(lees dat gezeik van nazdarovje maar eens)
Citaat:
ok, je hebt nu een heleboel verschillende soorten honden... dat zijn allemaal honden... dus daar hoeft er maar één paar van mee gegaan te zijn...
nee dus als je maar 1 soort hond mee hoefde te nemen hoe zijn alle andere soorten ontstaan (verklaar maar eens zonder evolutie theorie)
Citaat:
Zo stellen jullie je ook op.. dus dat scheelt weer... Maar dat komt omdat we allemaal overtuigd zijn van onze eigen mening..
ik niet, ik val jouw geloof aan met vragen.
Citaat:
Maar de aarde is niet gemaakt door ramkoersen of wat dan ook.. God heeft de aarde geschapen...(probleem opgelost..)
dit is té zielig voor woorden. iets beweren en dan zonder enig bewijs zeggen dat het waar is. ik kan ook zeggen "de aarde is ontstaan uit een grote hoop stront"
Citaat:
Juist niet... Dan zou die Y chromosoom er zo maar opeens bij zijn gekomen... Dat kan niet.. en je kan wel van 1 2 maken.. delen kan altijd...
jahoor verklaar jij maar eens hoe dat zomaar zou kunnen.