Citaat:
Origineel gepost door sandraatje
Nee, ik geloof niet in darwin.. Hij heeft zelf gezegd dattie het allemaal verzonnen heeft en nog blijven mensen erin geloven!! Dat vind ik nou dom! En hoe kan het dat de aap een mens is geworden als ze geen tussenvormen hebben gevonden?? Van niks.. nu praat ik niet alleen over aap--> mens..
|
Uhm.. probeer is een museum?
Of kijk is naar die''happen naar pijnenbuurg' ontbijt koek reclame waarin je de hele ontwikkeling ziet van aapmens naar mens (die dus bij het einde zijn hand omhoog heeft naar die koek)
Citaat:
Wie zegt dat de aarde al 7000 jaar oud is? De mensheid heeft zelf maar ff bedacht dat de aarde al zoveel miljoen jaar oud is.. waar ze dat vandaan halen??? 
|
Koolstofdateering ofzoiets.
Ook iets met wetenschap.. dingen die wel te bewijzen zijn enzo.
Mischien moet je maar stoppen met school en non worden, want op school krijg je ook leerstof ergo wetenschap
Citaat:
En als het geloof wel zou voortkomen uit een god en godin of wat dan ook.. dan zou God tog niet bestaan.. dus tuurlijk maakt mij dat wel uit! ik weet dat dat niet zo is.. ALs jij dat niet wilt geloven.. wat jij wilt!
|
Huh? hoezo zou God dan niet bestaan?
Jij weet helemaal niks, dan wat je verteld is of wat in je kinderbijbel staat.
Waarheid is dat voor het Christendom wereldwijd eerst een Godin vereerd werd. (Wanneer krijg ik nou eens een lintje van de feminsten???)
Citaat:
ok, je hebt nu een heleboel verschillende soorten honden... dat zijn allemaal honden... dus daar hoeft er maar één paar van mee gegaan te zijn... En zo heb je tog nog veel meer dingen.. En als het in de bijbel staat zal het wel zo zijn geweest.. God kan alles.. dus waarom dat niet?
|
Dat heet evolutie als die beestjes zich in verschillende RASSEN zich weten voor te planten.
Mag ik ook even vragen hoe dinosaurussen in jouw verhaal passen??? Want aldus de bijbel hebben die namelijk NOOIT bestaan, en aangezien jij in een andere post praat over fossielen mag ik aannemen dat je in elk geval wel gelooft dat die dingen echt zijn!
Citaat:
Geloof jij dat God bestaat wiz??
|
Ik geloof niet in de bijbel.
Daar staat mijn wel of niet geloven in God buiten.