Ik zat vroeger met het zelfde probleem als jou alleen ben ik een meisje en wilde en jonge zijn. ik weet niet hoe oud je nu bent mr als je nog heel jong bent dan kan jou gevoel van nu misschien veranderen. tot mijn 10 wilde ik ook altijd een jonge zijn. bijna me hele school wist het. de kinderen van me klas weten dat ik nu gewoon weer een meisje wil zijn. maar sommige mense van me school denken nu nog steeds dat ik een jonge wil zijn. soms hoor ik wil je nou een jonge of een meisje zijn en dan denk ik laat ze praten. maar ik denk dat je het je ouders nog niet moet vertellen pas als je ongeveer 3 jaartjes ouder bent en nog steeds een meisje wil zijn. het hangt er ook vanaf hoelang je dit al wil als je het al je hele leven wil dan gaat dit denk ik niet zolang meer duren. als je het pas sinds een paar jaartjes wil dan gaat het nog lang duren. maar wacht er gewoon een paar jaartjes mee om het aan je ouders te vertellen. ik heb dat ook 10 jaren lang gehad. denk er gewoon een paar jaartjes over na en als je het dan nog wilt vertel het dan aan je ouders
|