Heejj,,
hun gaven al een tip om muziek te luisteren dat is wel een goede tip maar die tip werkt niet bij iedereen wnd ik kan me al helemaal niet concentreren met muziek op

wat bij mij goed helpt:
* Leg geen andere leer of huiswerkboeken waar je aan het leren bent wand dan kan je afgelijdt raken door dat je ziet wat je allemaal nog moet doen
* Beloon jezelf als je bijv 1 paragraaf of een aantal woorden kent bijvoorbeeld met een koekje
Nog ff wat tips om iets goed je kop in te stampen
* eerst goed grondig doorlezen
* dan een samenvatting van maken
* Meestal ken je het dan Ongeveer al wel maar je kunt als er bijvoorbeeld met geschiedenis jaartallen enzo staan moet je dat nog wel ff goed uit je hoofd leren,, gewoon per 10 woordjes jezelf belonen bijvv..
Hoe wordt je huiswerk leuker..??
* Probeer netjes te schrijven dan wordt het leuker om te doen
* Hier kan je wel zachtjes een muziekje op zetten (niet te hard)
* Neem niet te veel pauzes wandt als je eenmaal stopt en iets anders gaat doen heb je al helemaal geen zin meer om het verder te maken hoe langer je wacht hoe moeilijker het is om er aan te beginnen
* je kunt het beste meteen uit school beginnen met je huiswerk en leerwerk wand hoe langer je wacht hoe moeilijker het is om te beginnen (ik val in de herhaling

)
Maarjjaa dit ware wat tipss die ik gebruikte toen ik in de 1e zak toen haalde ik nog f*cking goede cijfers Maar ik heb mezelf beloofd dat ik weer vanaf nu goed ga leren enzow

Het gaat me lukken !!
En jou vast ook!!!