Onderwerp: Geen hoofddoeken?
Enkele bericht bekijken
Oud 28 April 2007, 22:37   #33
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Leh Bekijk Bericht
Weet je wat ik zo zonde vind, is dat mensen met een geloof, maakt niet uit welk geloof, maar opvallend is wel dat het meerendeel moslim is, Geen respect heeft voor de medemens.
Dus jij zegt dat gelovigen geen respect hebben voor de medemens? Niet meer of minder dan niet-gelovigen volgens mij hoor.
Citaat:
In Turkije werden laatst een aantal (ik geloof 3) mensen de keel doorgesneden door moslimEXTREMISTEN, die slachtoffers drukten bijbels.
Dat betekend niet dat alle moslims zo zijn. Die idioten waar jij het over hebt heten niet voor niets EXTREMISTEN en het merendeel van de moslims vind wat zij doen belachelijk.
Citaat:
En als in Denemarken een spotprent wordt gemaakt, dan wordt er meteen met de dood gedreigt. dat getuigt niet echt van respect, tuurlijk wat die Denen deden, is ook niet geheel respect vol, maar als Moslim zijnde moet je dan lekker terug spotten, en een beetje humor gebruiken.
Dat ben ik met je eens.
Citaat:
En wat ik ook heel erg vind is dat gelovigen, en dat zijn ze bijna allemaal, geen respect hebben voor de mening van hun eigen kind.
Oja? merk ik niks van. En als die kinderen ouder worden en een eigen mening vormen hoeven ze echt niet met alle geweld naar de kerk van hun ouders hoor.
Citaat:
maar in ieder geval hoofddoeken vind ik storend ik vind het prima als moslim vrouwen deze dragen, maar dan in hun eigen huis of moskee, maar ik vind het "geen respect hebben voor de nederlands cultuur"
waarom zouden zij perse onze cultuur moeten gaan volgen? Maar ik vind hoofddoeken en burkas verkeerd omdat je daarmee jezelf onherkenbaar kan maken. Als iemand anders met een bivakmuts over straat loopt is dat toch ook niet normaal.
Citaat:
Je moet eens naar Irak gaan, daar een Kerk bouwen en met een kruisje om je nek lopen. dan wordt je waarschijnlijk onthoofd, en je verkoolde lichaam, wat eerst door de stad wordt gereden achter een truck, nadat iedereen er met stokken op slaat, wordt dan opgehangen aan een centrale brug.
Jij hebt een behoorlijk verkeerd beeld in je hoofd zitten