Onderwerp: Big Problemo..
Enkele bericht bekijken
Oud 2 May 2007, 21:11   #18
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Als je nou eerst alleen tegen dat meisje zegt dat je verliefd bent op haar dan heb je in iedergeval al één iemand waarop je kan vertrouwen mocht alles mislopen (wat mij eigenlijk erg onwaarschijnlijk lijkt). Jij weet zelf natuurlijk het beste hoe je ouders en vrienden hier op zullen reageren als je het hen verteld, maar je ouders kunnen je het in iedergeval tot je 18e word behoorlijk lastig maken mochten ze echt totaal 'flippen'. Je moet naar iemand op zoek gaan die je ouders er van kan overtuigen dat het helemaal niet erg is enzo.(Ik weet niet of je nog op school zit maar op scholen heb je meestal vertrouwens personen.) Ik weet niet waarom jouw vrienden het moeilijk zullen gaan hebben met jouw keuze maar als ze zien dat jij gelukkig bent met die andere meid zouden zij toch ook moeten zien dat er niks ergs aan is? Verder, ik vind, als jij verliefd bent op haar moet je dat niet laten verpesten door je 'gelovige opvoeding'. Als god de man voor de vrouw zou hebben geschapen waarom laat hij jou dan gevoelens krijgen voor een andere vrouw? Maargoed dat vind ik (en ik ben dus Atheïst).
Mijn 2 cent