Citaat:
Origineel gepost door saartjeinspace
Vind ik ook, maar meisjes worden zoiezo eerder volwassen dan jongens, en dan is het logisch dat ze hogerop zoeken. Tja via de denkwijze klopt dat wel bij elkaar hoewel je 3 jaar verschilt.
Ja ik ben zelf ook 13 geweest.
Ik zou me niet zo veel van andermans mening trekken, zolang je maar niet boven de 18 bent, vind ik het in iedergeval oke.!!
|
Dat meiden met jongens hebben die minstens 2 jaar ouder zijn lijkt echt de algemene norm te worden

Als ik nu uitga, en ik ga één keer per maand uit met vrienden van me werk die wat ouder zijn, naar een bepaalde 18+club , nou dan zie je wat leuks klikt het beetje dansen beetje praten ga je met haar en dan hoort ze dat je 16 bent en dan zie je echt zo een gezichts uitdrukking

.....maar het is nu echt dat het doodnormaal is als je als meisje van 16 vertelt dat je vriend 19 is maar als ze 2 jaar ouder zijn en ze blijken met een jongen aan de bar te staan van 16 (Waar ze het niet van verwacht had)dan moet je als jongen 10 stappen extra doen

,
maar mijn probleem is dus dat ik zelden op meiden val van me leeftijd en al helemaal niet jonger( zo als veel van me even oude vrienden. )Maarja ik heb wel vaak dat ik via uitgaan dan een wat ouder iemand ontmoet maar om dan echt serieus te worden lijkt dan toch moeizaam voor ze ....dus als jongen die de omgekeerde situatie heeft moet je wat beter je best doen blijkbaar

en vaak klikt het dan ook persoonlijk, maar iets blokkeert hun dan toch