Citaat:
Origineel gepost door Banaan
Zoals ik al zei, de ongelovigen proberen de gelovigen te kwetsen en te vernederen voor eigen entertainment.
|
nee dat is niet waar. tenminste, niet mijn intensie. Ik snap alleen niet waarom mensen, niet van mening mogen veranderen.
als ik er heilig van overtuigt ben, dat gras blauw is. en iemand zegt, nee het gras is groen, en hij komt met bewijzen dat het gras groen is. Dan kan ik zeggen NEE Je loopt me in de zeik te nemen, me te vernederen te kwetsen en je beleefd er nog lol aan ook. of ik kan ZELF onderzoeken, waarom het gras blauw is, en tijdens mijn onderzoek er rekening mee houden, dat het mogelijk ook een andere kleur kan hebben. en als uit mijn resultaten dan blijkt, dat gras groen is, dan vergelijk ik mijn resultaten met die van anderen, om te zien of bij andere het gras ook groen is, of zelfs groener.
dat heeft helemaal niks met vernederen of kwetsen te maken, dat heeft gewoon te maken met het UITZOEKEN waarom dingen zijn en gebeuren, want ik vind het vrij naief om alles op god of de duivel te gooien, terwijl het een kettingreactie kan zijn. Ik zeg niet dat God niet bestaat, maar ik wil eerst bewijs zien, zodat ik dat bewijs kan onderzoeken, om te zien of het klopt, en waarom het dan klopt of niet klopt.