Enkele bericht bekijken
Oud 20 May 2007, 12:12   #7
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Leh Bekijk Bericht
nee dat is niet waar. tenminste, niet mijn intensie. Ik snap alleen niet waarom mensen, niet van mening mogen veranderen.
als ik er heilig van overtuigt ben, dat gras blauw is. en iemand zegt, nee het gras is groen, en hij komt met bewijzen dat het gras groen is. Dan kan ik zeggen NEE Je loopt me in de zeik te nemen, me te vernederen te kwetsen en je beleefd er nog lol aan ook. of ik kan ZELF onderzoeken, waarom het gras blauw is, en tijdens mijn onderzoek er rekening mee houden, dat het mogelijk ook een andere kleur kan hebben. en als uit mijn resultaten dan blijkt, dat gras groen is, dan vergelijk ik mijn resultaten met die van anderen, om te zien of bij andere het gras ook groen is, of zelfs groener.
dat heeft helemaal niks met vernederen of kwetsen te maken, dat heeft gewoon te maken met het UITZOEKEN waarom dingen zijn en gebeuren, want ik vind het vrij naief om alles op god of de duivel te gooien, terwijl het een kettingreactie kan zijn. Ik zeg niet dat God niet bestaat, maar ik wil eerst bewijs zien, zodat ik dat bewijs kan onderzoeken, om te zien of het klopt, en waarom het dan klopt of niet klopt.
Wat de fok voor vergelijking durf jij te maken met gras en god. Lees jij dit topic nog maar even door en lees de reacties, misschien snap je me dan.

Ga jij lekker je bewijs zoeken of god wel of niet bestaat. Maar kom nooit, maar dan ook echt nooit met die vraag bij een gelovigen, want dan kwets je ze en verneder je ze. Als je een goeie paar ouders heb en manieren heb geleerd weet je uit jezelf wel dat je geen bewijs kan vragen aan gelovigen.

Wat een zielig, hopeloos geval moet je zijn om gelovigen te vragen om bewijs voor God. Denk je dat ik met mijn ogen gezien heb of Allah wel of niet bestaat? Degene die deze vraag stelt (om bewijs) mag zichzelf 'heel speciaal' noemen. Echt, als je zulk lef heb, vind ik je 'heel speciaal'. Ik kan Allah ook niet voor je omschrijven of tekenen of whatsoever (ra-ra, dat mag niet). Ik heb mezelf overgegeven aan Allah vanwege mezelf, niet vanwege de maatschappij die wilt dat ik me aanpas maar toch met zulke domme tyfus vragen komen van; 'bewijs jij god eens'.

En nog een feit, voor de gene die niet in god geloven, ik wil graag antwoord waarom JULLIE Pim Fortuyn vermoord hebben. Wij hadden nog een reden bij Mohammed B. 'Heel speciaal'.