Citaat:
Origineel gepost door Banaan
Wat een zielig, hopeloos geval moet je zijn om gelovigen te vragen om bewijs voor God. Denk je dat ik met mijn ogen gezien heb of Allah wel of niet bestaat? Degene die deze vraag stelt (om bewijs) mag zichzelf 'heel speciaal' noemen. Echt, als je zulk lef heb, vind ik je 'heel speciaal'. Ik kan Allah ook niet voor je omschrijven of tekenen of whatsoever (ra-ra, dat mag niet). Ik heb mezelf overgegeven aan Allah vanwege mezelf, niet vanwege de maatschappij die wilt dat ik me aanpas maar toch met zulke domme tyfus vragen komen van; 'bewijs jij god eens'.
|
Een vraag kan je met ja en nee antwoorden, en dat sommige mensen niet in een milieu zijn opgevoed waar spiritualiteit/religie een heilig iets is waar geen vraagtekens bij gezet mogen worden, is iets wat gelovigen nou eenmaal moeten accepteren, en of de vraag nou gesteld word uit interesse of uit onbegrip ik vind dat niemand in een gesegregeerde maatschappij zichzelf boven andere mag stellen door een vraag 'not done' te maken.
En hoewel ik het 100% begrijp dat iemand steun zoekt bij een hogere macht om de onomvatbaarheid van de wereld een beetje inteperken vind ik totaal begrijpelijk. Maar ik vind daarentegen dat je iemand als "sandraatje", die gelooft in sprookjes als de ark van noach, wel zeker wat tegengas mag geven.
Citaat:
Origineel gepost door Banaan
En nog een feit, voor de gene die niet in god geloven, ik wil graag antwoord waarom JULLIE Pim Fortuyn vermoord hebben. Wij hadden nog een reden bij Mohammed B. 'Heel speciaal'.
|
Jullie? Wie de fuck bedoel je met jullie. Sorry hoor, maar ik voel me niet zo een kuddedier dat ik verantwoording opneem voor wie dan ook zijn daden. Of de grond nou ras, nationaliteit of religie is.