Citaat:
Origineel gepost door Banaan
Oh gut oh gut meneer begrijpt me totaal niet. Je begrijpt de sarcasme niet van 'heel speciaal' en volgens mij ken jij mij niet, hoe weet JIJ dan dat ik nergens voor open sta?
Sinds Fortuyn zijn uitspraken deed, lijkt het alsof we teveel mogen zeggen. Maar geloof mij nou, het is pas 6 jaar dat hij dood is, in die zes jaar, denk je dan echt dat je ineens alles over de islam mag zeggen? En niet eens op een fatsoenlijke manier: 'Islam is achterlijk'. 'Mohammed is een zielige pedo.' en meer van dat soort trieste uitsprake door Theo en tegenwoordig door Geert. Zet dat ons niet aan tot geweld? Of is het dan tóch de moslimcultuur die tot haat aangezet wordt, wat er onder andere in de koraan geschreven staat? Nou, makkelijk toch? Als ik een oproep krijg om de helft van de koraan te verscheuren om in dit land te blijven, krijg ik inderdaad gevoelens om Geert te vermoorden, maar ik ben dan iemand die geen mes of pistool trekt, nee, ik val het blanke ras net zo hard aan met woorden.
Geloof me, ik heb liever dat me ouders aan kanker sterven en dat mijn ouders vernederd worden op internationale televisie, dan dat er een slecht woord over de islam gezegd wordt. Maar na AL die aanslagen, na AL die moorden, na AL die agressie wat er ontstaat (jullie noemen het terrorisme) blijven jullie doorgaan met provoceren, met uitdagen en het uittesten van moslims. Vind je het gek dat ik als moslim NET iets anders denk?
Ruggengraat my ass, ik woon hier me hele leven en mijn hele leven word ik in een hokje geplaatst, misschien niet als slachtoffer maar ik ben en blijf een buitenlander. Ik heb dus mede door jullie geleerd om OOK onderscheidt te maken, en OOK keiharde woorden te gebruiken en JULLIE ook eens een slecht gevoel te geven. Dat is pas een ruggegraat.
Verder ben het toppunt van integratie, daar kan elke blanke met wie ik omga wel over mee praten, een aantal op dit forum zijn hier van getuige. Ik heb een nederlandse vriendin, ik spreek (als het moet) zonder accent, ik kan meelachen over grapjes over de islam, ik heb me zover mogelijk aangepast maar toch laat je de islam niet in zijn waarde, door zoveel mogelijk shit erover te vragen. Zoek eens uit waar agressie vandaan komt, in plaats van meteen de schuld geven. Maatschappij gaat echt verder hoor, dan alleen berichtjes op internet en de NOS.
|
Hoe je het gebruiken van"heel speciaal" in die zin wil noemen het blijft aansluiten bij mijn uitspraak dus dat slaat ten eerste nergens op.
En ik veronderstel niet alles te weten, en natuurlijk ken ik jou niet. Maar is elke post op dit forum en elke uitspraak in een discussie niet gebasseerd op het beeld wat je door iemand anders zijn uitspraken kan maken. En je laatste post voed alleen dat beeld.
En net zoals negatieve berichtgeving uit de Islamitische wereld word uitgelicht zijn uitspraken die jij noemt vaak ook incidenteel. Dus zijn dat al hemaal geen uitspraken waar jij "het blanke ras"'aan kan verbinden.
Verder ben ik nooit begonnen over integratie. Ik vraag dus echt niet van een immigrant(zover ik iets te vragen heb) dat hij om 6 uur braaf boerenkool met worst eet. Om 8 uur het nieuws kijkt en de volgende dag weer braaf van 9 tot 5 op het kantoor te vinden is. Die nationale trots die opeens opzet als verdedigingsmechanisme tegenover de zogenaamde "tsunami van islamisering" door aanhangers van wilders vind ik ook belachelijk. Maar sommige gevoelens daartegenover van Moslims, gevoelens die jij ook deelt, die oproepen om geweld tegenover woord te zetten zijn primitief en horen niet thuis in de westerse wereld. Als ik vrienden van mij aanslagen hoor goed praten word ik dus echt misselijk. Het goed praten van een aanslag op het leven van een persoon. Een leven op aarde waar IK van geloof dat dat alles is wat je hebt(dus zonder de verlenging in het paradijs). Is niet goed te praten. En als jij gelooft in een opperwezen die dat goed praat snap ik heel goed dat je kritiek krijgt. Kritiek die jij opvat als iemand zonder ruggengraat, maar als iemand die boven de wet staat, en hoewel jij dan geen geweld zou gebruiken sympathiseer je wel met degene die dat wel doen.
En het idee dat ik door mijn kritiek het leven zou moeten laten voor een of andere godsienstfanaticus vind ik waanzin. Dus dat geld ook voor Theo van Gogh, wat hij dan ook zei. Iemand die het hier niet mee eens is vind ik iemand die zijn ratio totaal kwijt is.
Sorry hoor maar jij denkt dat de Moslimcultuur last heeft van vooroordelen, en dat er haat tegen hun word gezaaid? Nou ik weiger mijn mond te laten snoeren voor een uit de hand gelopen sekte.