Citaat:
Origineel gepost door Banaan
Sinds Fortuyn zijn uitspraken deed, lijkt het alsof we teveel mogen zeggen. Maar geloof mij nou, het is pas 6 jaar dat hij dood is, in die zes jaar, denk je dan echt dat je ineens alles over de islam mag zeggen? En niet eens op een fatsoenlijke manier: 'Islam is achterlijk'. 'Mohammed is een zielige pedo.' en meer van dat soort trieste uitsprake door Theo en tegenwoordig door Geert. Zet dat ons niet aan tot geweld? Of is het dan tóch de moslimcultuur die tot haat aangezet wordt, wat er onder andere in de koraan geschreven staat? Nou, makkelijk toch? Als ik een oproep krijg om de helft van de koraan te verscheuren om in dit land te blijven, krijg ik inderdaad gevoelens om Geert te vermoorden, maar ik ben dan iemand die geen mes of pistool trekt, nee, ik val het blanke ras net zo hard aan met woorden.
|
Wat Theo en Geert zeggen is respectloos, Spiegelend gedrag misshien??!!! en tuurlijk is het niet goed wat die lui doen deden zeggen en vertelden. en dat valt ook niet goed te praten.
Maar wat we IN DEZE TOPIC hebben is een DISCUSSIE, en bij een DISCUSSIE moet je met ARGUMENTEN komen en die ARGUMENTEN moet je kunnen ONDERBOUWEN. dat heeft verder niks met het vernederen van mensen te maken. maar je moet gewoon op een GEZONDE manier een discussie (kunnen) voeren. iets waarin je blijkbaar wat minder ervaring hebt, dat maakt niet uit, want je bent nooit te oud om te leren.
en ik ben helemaal niet uit om je geloof onderuit te trappen en ik ben er ook geen voorstander voor om de Koraan te verscheuren, of de bijbel of het telefoonboek of WAT DAN OOK.
Ik ben er gewoon op uit om een GEZONDE discussie te voeren. en als je nou eens met GOED onderbouwde argumenten komt en dan bedoel ik niet van "God bestaat want dat staat in de bijbel" dat is in mijn ogen een zwak standpunt, en dat zou je beter moeten kunnen, of wie dat dan ook heeft gezegt. DUS discussieren is als 2 groepen een andere mening hebben, en elkaar door middel van goed onderbouwde argumenten te overtuigen van hun gelijk, maar je moet dan ook naar ELKAAR LUISTEREN en lezen wat iemand zegt en waarvoor, en niet meteen mensen gaan uitschelden en vergelijken met moordenaars, want IK heb Theo en Pim niet vermoord en JIJ hebt dat ook niet gedaan. Theo is vermoord door een radicalist iemand die helemaal de verkeerde opvattingen heeft en die dingen gebeuren.
damn man "ik wis nie as je kwaad werd"