Enkele bericht bekijken
Oud 22 May 2007, 17:03   #63
Astrada
Lid

Standaard

Ja natuurlijk MoonG, wat jij graag wil geloven...

Maar wel schandalig dat je hier met je gevaarlijke leugens de scholieren komt informeren en ze zelfs uitnodigd om vragen te stellen aan een echte Psycholoog!

Nee beste scholieren luister maar niet naar deze persoon...
Jullie zijn trouwens op school ook NIET verplicht om met een schoolpsycholoog in zee te gaan als jullie dat niet willen.

Jaarlijks plegen er ongeveer 700 mensen zelfmoord in de psychiatrie(bron CBS), o.a. kinderen die aan de anti-depressiva of aan andere stimulerende middelen zijn gezet.
In Amerika worden zelfs babie's en peuters onder de psychiatrische drugs gezet!

Een lange lijst met (inter)nationale waarschuwingen tegen deze medicatie vind je op;
http://www.ncrm.nl/rapp.%20waarschuw...0medicatie.doc

Een rekensom geeft aan dat;
In Nederland gebruiken:
70.000 kinderen amfetamineachtige stimulerende middelen zoals Ritalin, Concerta, Adderall of Dexedrine.
35.000 kinderen gebruiken antipsychotica of zware kalmerende middelen.
20.000 kinderen gebruiken antidepressiva zoals Seroxat, Prozac, Celexa, Effexor, Serzone, Remeron, Zoloft, Luvox en Wellbutrin.
(Deze cijfers zijn gebaseerd op gegevens van de Stichting Farmaceutische Kengetallen)

Twee site's voor scholieren;
www.alle-dagen-heel-druk.nl
www.kidsopdekorrel.nl
De eerste is voor 8-12 jarigen, de tweede vanaf 12 jaar en ouder.

Natuurlijk vind ik psychologen minder gevaarlijk dan psychiaters maar ook hun werkwijze werkt niet in de praktijk.

Wellicht bereik ik een paar lezers hier mee daar gaat het me om.
Maar ook de scholieren die denken van;
krijg de klere, ik drink mijn breezer, rook mijn joint en neem een pilletje als ik me hyper of depri voel wens ik het beste.

groetjes Astrid

Enne ik heb onderbouwde feiten, die psychololoog niet(wel in zijn nadeel trouwens)...
O ja, ga maar eens googlen op psychiatrie, misstanden en medicatie dan kom je pas echt wat tegen!!!
Astrada is offline