Onderwerp: Vmbo
Enkele bericht bekijken
Oud 22 May 2007, 19:25   #11
Joyce.
Guest

Standaard

Sommige mensen hebben een reden waarom ze op het Vmbo beland zijn. (waaronder ik, ja.)
Niet alle vmbo-ers zijn dom, en ja, ik weet ook wel dat je niet zo makkelijk aan het werk komt met het vmbo, maar DUS?! er zijn ook nog leerwegen zoals leerweg ondersteunend, basisberoepsgericht en kaderberoepsgericht.
Okay, ik weet dat ik met dit bericht jullie meningen niet zou kunnen veranderen, ik wil gewoon mijn mening in de strijd gooien.
Er zijn genoeg Vmbo-ers die doorhebben dat ze niet aan het werk komen met niks doen, en gaan hierna havo doen, of willen mbo doen en daarna hbo. Daar is niks mis mee, toch?
Waar ik ook vanaf weet zijn de hoertjes die ook op het Vmbo zitten, de mensen die denken dat ze alles zijn en tegen iedereen maar kutopmerkingen maken, maargoed, zijn die er op Havo en Vwo niet?

Met kanker spotten doe ik sowieso nooit, want die ziekte is de hele reden waardoor ik op het Vmbo zit.

Het spijt mij zeer; maar de mensen DIE op het Vmbo zitten, hebben of problemen thuis, of problemen met zichzelf. OF ze zijn gewoon te lui om wat met hun leven te gaan doen. En over de laatste groep denk ik hetzelfde als jullie.
  Met citaat antwoorden