Citaat:
Origineel gepost door Astrada
Drunken-munkey,
Ik zelf niet hoor, maar ken wel genoeg kinderen met een ADHD-etiketje.
Waaronder ééntje die als baby al fanta in de fles kreeg i.p.v. melk.
De moeders waren bijna allemaal ook stress-kippetjes(ideaal kopieergedrag voor de kinderen) en gaven altijd maar aan alles toe om van het gedram af te zijn.
Koekjes, snoepjes, toetjes alles kregen ze.
En laat ze maar gamen en t.v. kijken i.p.v. sporten, dan hoor je ze even een uurtje niet!
En daar komt ook nog bij dat kinderen nou éénmaal druk zijn van nature...
En jouw oplossing is medicatie?
Niet mijn oplossing dus.
|
Niet ieder kind wordt zo opgevoed...
Er zijn zat kinderen die normaal opgevoed worden en dan nog steeds hyperactiviteit, concentratiestoornissen en meer van dat zulks.
Als daar dan een medicijn voor is waardoor het kind zich beter kan concentreren en minder storend (ja het is niet alleen voor de ouders vervelend, maar uit eindelijk ook voor het kind) actief is, wat is in hemelsnaam jouw probleem dan
Citaat:
Origineel gepost door Astrada
Chrizly,
Er worden honderden bronvermeldingen genoemd in de twintig brochures van mijn eerste berichtje, en maar liefst 130 in de links van mijn laatste berichtjes.
Afkomstig van medici, wetenschappers, universiteiten enz enz...
Je bent een knappe vent als je ze allemaal hebt geverifieerd en vervolgens allen als onbetrouwbaar hebt kunnen bestempelen.
M.a.w. ik geloof er niets van.
|
En die bronnen van jou... Pulp die wordt gepubliceerd op sites met kansloze namen als "kids op de korrel"... Kom op he, dat kan je niet serieus nemen.
Dat zijn allemaal van die opgeschoten mensen die absoluut niet weten waar ze het nu over hebben, en denken dat ze het allemaal beter weten...