Enkele bericht bekijken
Oud 25 May 2007, 12:46   #91
MoonG
Guest

Standaard

En je gaat hier vrolijk verder met het verkondigen van je boodschap. Terwijl deze niet eens duidelijk is, sterker het is eigenlijk op niets gestoeld.

Overal worden fouten gemaakt, in de medische wereld, de psychiatrische wereld maar ook in de industrie. Denk je niet wanneer middelen als Ritalin werkelijk zo gevaarlijk zijn , dat ze dan niet uide handel zouden worden genomen? Met mate!! Alles met met mate, goede controles etc. Daar gaat het om. ADHD bestaat helaas. ADD bestaat ook, evenals Borderline. En die laatste groep; wat mij betreft heb jij daar een heel sterk kenmerk van; namelijk het vastbijten in iets op extreme wijze. Als psych zijnde wil ik er verder gewoon niet meer op ingaan, wel op jou als mens, maar niet op jou uitspraken omdat deze er in mijn ogen niet toe doen. Ik wil je als mens leren kennen, weten waarom je deze uitspraken doet. Een kind laten rennen in het bos omdat ie zo druk is? Ja hoor wil best helpen. Ik heb zelf een zoon die geen ADHD heeft maar wel druk in beweging is en hij ging op gym. Om zijn energie kwijt te kunnen. Enige wat ik bereikt heb is dat ie er lol in had en daar doe je het eigenlijk ook voor. Een kind met ADHD help je niet door hem op gym te doen, te laten rennen of wat ook. Dat is niet genoeg voor hem of haar, die medicatie die lang niet altijd word toegediend, is er ook en voornamelijk om rust te creeeren in het hoofd van het betreffende kind. Omdat hij of zij er ook lalst van gaat krijgen, vroeg of laat. Maar goed, ik kan je niet overtuigen, jij mij niet.

Astrada, heb jij hobbys?