MoonG,
Je schept er blijkbaar genoegen mij te achtervolgen op verschillende forums en reactie's te plaatsen op mijn teksten die een minimale inhoudelijke betrekking hebben op het onderwerp zelf.
Maar goed, dat vind je je recht schijnbaar.
Aan mij de taak om met feiten van je af te komen, daarom tot slot nog het volgende;
- Laat kinderen lichamelijk onderzoeken als er sprake is van een leer- en/of gedragsstoornis. Laat een kind testen op voedselallergie, vergiftiging door zware metalen, maar ook op 'gewone' medische problemen, zoals oorontsteking, darmverstopping, botbreuk, hersentumor, spijsverteringsstoornis, bacteriële en virale infectie, gebrek aan slaap, ondervoeding, vitaminen- en mineralentekorten en tekorten aan hoogwaardige vetzuren.
- Overtuig uzelf ervan dat uw kind de lesstof op school volledig begrijpt. Zorg voor goede bijles als dat nodig is. Eis onderwijskundige oplossingen voor problemen in de klas, accepteer geen psychiatrische medicatie.
Stopt de persoonlijke achtervolging nu dan en gaan we voortaan inhoudelijk debatteren?
Zeg het maar MoonG
|