Enkele bericht bekijken
Oud 28 May 2007, 20:58   #110
FernandH
Guest

Standaard ADHD-medicatie

Zo een twee jaar geleden raakte ik een discussie met een jonge kinderarts die voor een zaal van 150 ongeruste ouders het gebruik ( of misbruik) van Ritalin probeerde te promoten.

Uiteindelijk zuchtte zij dat ze blij was dat ze nooit bij mij een examen had moeten afleggen.
Ze is afgegaan als een gieter.

Ik ben al 37 jaar apotheker in psychiatrische ziekenhuizen en de laatste jaren was me opgevallen hoeveel psychotisch en verslaafde methylfenidaatgebruikers in de psychiatrie werden opgenomen.

Toen begon mijn kruistocht, want ik belandde van de ene verbazing in de andere en kwam tot de vaststelling dat de ganse heisa eigenlijk niet meer om kinderen draait,maar de motieven van de grote politiek die erachter steekt durf ik bijna niet te verwoorden.

Omwille van geld, macht en zelfs rasveredeling blijven wetenschap,geneeskunde en politiek zich verschuilen achter een werkingsmechanisme dat onbekend zou zijn, terwijl dat mechanisme eigenlijk wel heel goed bekend is.

Ik leg het uit in mijn boek dat nu verschenen is:
ADHD-medicatie: medische megablunder.
ISBN: 978-909021709-3.

In die tijd kreeg ik al 1 doodsbedreiging, verloor ik mijn job en werd ik bij wijze van intimidatie door de Orde van geneesheren en drie psychiaters, waaronder een universiteitsprofessor gedagvaard.

Gelukkig is toen op 21 februari 2007 FDA ( Food and Drug Administration) mij ter hulp gesneld en stelde in een dringende mededeling dat de cocaïne en amfetamineproducten waarmee men kinderen drogeert, psychotisch kunnen maken en sterfgevallen kunnen veroorzaken.

Nu precies hetzelfde wat ik in mijn boek aantoon, en waarvoor de geneeskunde mij wil betichten van een onwettige uitoefening van de geneeskunde en smaad en eerroof.

Die aanklacht is toen vanzelfsprekend helemaal niet doorgegaan.

Maar de farmaceutische industrie die vreesde dat dergelijke mededeling door FDA in de medische wereld een paniekreactie zou veroorzaken, is er nog goed vanaf gekomen.

De medische instanties en de Overheden de er anders steeds snel bij zijn om de aanbevelingen van FDA meteen aan de dokters door te geven, bleven ijzig stil en ijzig kalm.

Niemand schijnt nu te weten dat FDA iets had gepubliceerd en wat meer is .... die fameuze mededeling van FDA is een paar dagen geleden zelfs een week lang van de website van FDA weggehaald geworden.

Er is een meedogenloze krachtmeeting aan de gang met de farmaceutische lobby's, die veel geld verdienen aan het psychotisch maken, de sterfgevallen en de rasveredeling waarvoor men harddrugs bij kinderen door dokters laat dealen.