Enkele bericht bekijken
Oud 29 May 2007, 16:02   #111
Astrada
Lid

Standaard

Beste FernandH,

Erg moedig van u dat u de strijd met het onrecht bent aangegaan.
Het is niet verwonderlijk dat er direct juridische stappen werden aangekondigd, op dit moment word er meer dan 5 miljard euro jaarlijks omgezet door de geneesmiddelenindustrie met een klantenbestand van miljoenen(Ned).
En dit hebben ze niet bereikt door een vriendelijke reclamecampagne te hebben gestart...
Het is helaas ook niet uitzonderlijk dat familieleden van de klokkeluider geïntimideerd zouden kunnen worden of dat ze hem zelfs zullen proberen op te laten nemen in een psychiatrische kliniek!

Maar goed, u deelt vast dezelfde mening als ik dat die 70.000 kinderen in Nederland die amfetamineachtige en stimulerende middelen zoals Ritalin, Concerta, Adderall of Dexedrine krijgen toch net iets belangrijker zijn dan die paar dreigementjes..
In België ken ik de cijfers niet.

Uw boek "ADHD-medicatie: medische megablunder" heeft nogal wat aandacht gekregen en belangstelling gewekt heb ik vernomen via internet.
En de bron (Apotheker) klinkt best betrouwbaar in de oren van de burger denk ik...

Wat me ook opvalt is dat de FDA vaker zijn gezicht laat zien op een goede manier de laatste jaren(zal wel moeten).

Alles bij elkaar wil u bedanken voor uw inzet.
Dankzij voornamelijk medisch onderbouwde auteurs komen er vooral de laatste jaren boeken uit die gezamelijk al honderdduizenden lezers bereikt hebben.
En niet weerlegbare feiten blijven toch echt hangen in de gedachtengang van de lezer.

Die gecompliceerde onzin uit de industrie niet.
Daarom is de kwantiteit ook zo belangrijk, anders trapt geen mens in hun indoctrinerende en manipulerende reclamesprookjes!

Bedankt.

groetjes Astrid
Astrada is offline