Enkele bericht bekijken
Oud 31 May 2007, 11:02   #23
insanity
Banned

insanity's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Banaan Bekijk Bericht
Geef je wel een moer om andermans gevoelens? Je hebt toch een hart, je hebt toch gevoel, als iemand beledigt is, dat jij dan bevredigt wordt heb ik vrede mee maar je moet eens goed gaan nadenken wat nou wel en niet beleefd is. En dat geldt ook voor vrijheid van meningsuiting.

Leuk toch, Theo en Pim die gestorven zijn voor onze recht. Leuk alle soldaatjes die vermoord zijn om dit een vrij land te maken. Nu betekent het dat we elkaar mogen beledigen, en dat we ons zelf mogen entertainen om het waardeloze gevoel van een ander. En we vragen ons nog steeds af wat er mis is met de maatschappij...
Ik geef wel om andersmasn gevoelens, maar confrontatie is de beste remedie tegen alles. waarom zou je doekjes om dingen winden? dat is beledigent voor beide partijen... je helpt diegene niet omdat hij/zij niet leert omdat die denkt, na het is toch nog redelijk, en je zet jezelf voor lul omdat je niet als een zak te boek wilt staan...

En wat een gelul dat 2e stuk, ik ben helemaal niet voor het contstant beledigen van andere mensen, maar ik vind niet dat ik om mijn point of view heen hoef te draaien alleen omdat iemand anders me dan niet lief meer vind. en het gene wat mis is met deze maatschapij is dat wij mensen niet durven om voor onze overtuigingen op te komen en onze bek open te trekken.
insanity is offline   Met citaat antwoorden