Oh ten eerste, ga alsjeblieft geen namen noemen waar je blijkbaar 0,0% verstand van heb. Toch verbetert met Ad Melkert, maar alsnog erg teleurstellend.
Ten tweede, jou moeder ligt op sterven, en ik vind haar een bitch maar ik hou het voor mezelf en laat het nevernooit blijken. Hey kijk! Beschaving! Manieren! Zo, heb ik dat even goed voor mekaar! Als je normale ouders heb, hebben ze je dat 100% aangeleerd. Mocht je vragen hebben over opvoeding kan je bij mij terecht he, PMtje, en ik zal je gerust helpen.
Verder, vrijheids van meningsuiting betekent niet dat je alles mag zeggen, vooral niet in een beledigende manier, of om iemand te beledigen. Het staat misschien wel nergens, maar je komt er niet zonder kleerscheuren vanaf. Blijkbaar leer je te weinig van Fortuyn en Van Gogh.
Misschien moet je eerst maar leren inburgeren voordat je shit gaat roepen. Vrijheid van meningsuiting wordt nog eens de dood van deze maatschappij. En volgens mij laat de site die jij bezoekt, ja GS, dat heek goed zien.