Citaat:
Origineel gepost door Banaan
Ten tweede, jou moeder ligt op sterven, en ik vind haar een bitch maar ik hou het voor mezelf en laat het nevernooit blijken. Hey kijk! Beschaving! Manieren! Zo, heb ik dat even goed voor mekaar! Als je normale ouders heb, hebben ze je dat 100% aangeleerd. Mocht je vragen hebben over opvoeding kan je bij mij terecht he, PMtje, en ik zal je gerust helpen.
|
Natuurlijk houd je dat in dat soort situaties je mening voor je. Maar de vraag was helemaal niet wanneer wel/niet maar over het algemeen ja/nee
Citaat:
Verder, vrijheids van meningsuiting betekent niet dat je alles mag zeggen, vooral niet in een beledigende manier, of om iemand te beledigen. Het staat misschien wel nergens, maar je komt er niet zonder kleerscheuren vanaf. Blijkbaar leer je te weinig van Fortuyn en Van Gogh.
|
Nee, natuurlijk betekend het niet dat je zomaar iedereen uit moet gaan schelden maar ik laat me niet bang maken door een of ander zielig figuur die zich op zn teentjes getrapt voelt door jouw mening.
Citaat:
Vrijheid van meningsuiting wordt nog eens de dood van deze maatschappij.
|
Nee, dan worden de veel te snel beledigde gestoorde aanstellers de dood van deze maatschappij.