Citaat:
Origineel gepost door Banaan
Ik ga hier niet eens op in, want je weet zelf dat we beide triest bezig zijn.  Ik geef je maar een hint. V.... V.... en dan nog iets. Ik heb geen idee of je het kan raden.
|
Lieverd, ik weet dat Dijkstal vvder was... Maar ik herstel mijn fouten toch? en dat nog voor jij kon reageren
Citaat:
Oh en jij weet wat een PM is!? Nee.. daar zeg je me wat. Misschien moet je weten waar je serieus kan zijn en waar niet. Nee wacht even, volgens mij weet jij het verschil niet. Hier ben ik de moraalridder omdat ik een serieuze mening heb. Nee, maar Insanity denkt vast: je bent pas goed als je mijn mening deelt. Dan ben ik vast geen moraalridder!
|
Now your playing stupid right? ik ben ook serieus. ik vind best dat je kan zeggen wat je denkt. ik vind dat je ook moet kunnen zeggen dat iemands moeder een bitch is, ongeacht de omstandigheden. tuurlijk is het niet altijd even aardig om dat te zeggen. maar ik zie niet in waarom het niet zou
mogen
Citaat:
Ik heb een rechte rug hoor. Ik ben alles met rechts. Ik stem rechts. Ik vinger me vriendin met mn rechterhand. En mijn rug is ook recht. Het enige wat ontbreekt is... iets met een grond, misschien kan je me daarbij helpen, als je toch dingen recht wil... trekken.  .
|

verzin zelf maar iets met kansloos antwoord en niveau in 1 zin ok? scheelt mij weer...
Citaat:
Toon jij een rechte rug als ik je constant beledig op een gevoelig punt. Bij jou is het misschien een familielid of een gebeurtenis. Bij een ander is dat Jezus Christus. Bij Volkert ... dat weten wij beide vast wel.
|
Mwa ik zeg niet dat ik dat kan, ik zeg dat het jou recht is en dat ik je dat moet doen als je daar geil van word. Het feit dat je dat zegt kan ik niets aan doen. iets met grondrechten enzo ;]
Citaat:
Verder ga ik Mohammed B. niet meer verdedigen, heb ik overigens nooit gedaan. Ik toon enkel begrip voor zijn frustratie. Dat hij geen ruggegraat toonde bij zijn actie, ben ik 100% met je eens. Maar misschien moet je verder dan zijn daad kijken. Kijk wat theo en geert losmaken bij moslims. Het is niet de islam wat radicaliseert, eerder de uitspraken van van Gogh en Wilders.
|
Tuurlijk heeft Van gogh het aan zichzelf te danken dat er iemand is die schijnbaar de rechten in dit land niet begrijpt of niet wil erkennen. kom op he, doe een serieus! Van Gogh deed NIETS dat bij de wet verboden is. Hij gaf zijn visie op moslims en mischien ging hij daar te ver in, maar dat mag NOOIT een reden zijn dat hij dat niet mag zeggen. als je dat wel als reden ziet ben je net zo erg als de duitsers in de jaren van Hitler met zijn propaganda.
Citaat:
Leuk he, als iemand je over één kam ehhh tjah, maak zelf de gezegde maar af. Alleen als je het kan hoor!
|
Och dat doet me niet echt iets, ik wou je er gewoon op pointen dat jij tegen mij zegt dat ik mensen over die spreekwoordelijke kam scheer terwijl jij dat dus ook doet, beetje dubbel op niet?
Citaat:
'Doe eens kijken voor je shit praat' + 'dat ik mijn ideen van hun heb' = GS-brainwasht. Golfclap!!
|
Sure, wat is het volgende? dat ik op 4 mei met kransen ga voetballen? ajb gozert je kent me niet dus ga geen beeld bij me vormen

ik lees de GS artikelen altijd met een korrel zout. ik lees, verzamel feiten (ook buiten GS om) en vorm mijn eigen mening. GS zit er in mijn ogen ook vaak genoeg naast.