Citaat:
Origineel gepost door blabla1993
Lijkt me ook wel handig als je even meld wat dat verschil volgens jouw dan is.
|
Verliefdheid is gemakkelijk te herkennen aan het feit dat je kriebels voelt in je buik. Het is een instinct om het feit dat een mens verlangt naar sex. (cru maar waar.) Verliefdheid is meestal het uiterlijk dat aantrekt. Wanneer je die persoon ziet ga je blozen, zweten, kriebelen, whatever, al die dinges. Bij het proces naar liefde wordt dat minder. Je bent gewoon jezelf bij die persoon, de lichamelijke aantrekkingskracht blijft maar je gaat nie blozen of stotteren als je bij die persoon komt. Het is ook de overgang van het meer lichamelijke naar het Geestelijke. Bij liefde denk je ook vaak: dat is die persoon waar ik bij wil blijven, waar ik wel mee oud wil worden bij verliefdheid is het eerder van het nu dat telt, zou hij/zij me wel leuk vinden, je wil bij die persoon zijn en hem/haar voelen. bij jou.
Liefde, sjah, hoe te herkennen, volgens mij is liefde een hard en moeilijk iets, wat je gemakkelijk kan herkennen als het van bijde kanten is...
Wat natuurlijk ook belangrijk is is de leeftijd van die persoon.
Verliefdheid/liefde is anders bij mensen uit de lagere school dan bij mensen uit het middenschool en mensen uit de bovenbouw.
Het hangt af van mens tot mens.
Als je je verliefdheid overgenomen hebt uit het lager kan je natuurlijk heel lang verliefd zijn, maar dat is dan omdat het na al die jaren, iets anders is beginnen betekenen voor je.
Wat in de lagere school meer oppervlakkig was, komt tot uiting in je pubertijd enz.. Daarom lijkt elke dag weer een nieuwe...
da's mijn theorie, hier krijg ik waarschijnlijk massas veel reacties op.. maar goed
greetz mensjes