Enkele bericht bekijken
Oud 7 June 2007, 23:14   #5
Foetsy
aber, warum?

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Apollo Bekijk Bericht
En over het nieuws, dit soort dingen worden wel genoeg in documantaires (hoe schrijf je dat? o_O) genoemd, en het komt niet in het nieuws omdat de overheid dat niet goedkeurt. Ik weet niet waarom maar het is zo.
Heb je een bron voor het beleid van de overheid op dat gebied, of heb je dat ook weer van andere mensen gehoord? Politiek was ook niet te spreken over de donorshow (om maar een voorbeeld te geven, iedere weldenkende Nederlander wist toch wel dat ze zoiets niet konden verbieden).
Citaat:
Origineel gepost door Apollo Bekijk Bericht
Als je contact zou zoeken met christenen zul je dit soort verhalen veel vaker horen horen hoor. Iniedergeval bij protestands christenen.
Die cChristenen vind ik dan ook niet echt objectieve bronnen. Ik hoor van evenveel scepticisten dat het nooit kan. Wie moet ik geloven? 'De Christenen, want zij hebben gelijk' vind ik hier geen sterk argument.
Citaat:
Origineel gepost door Leh
het lijkt me wel een beetje sterk dat je zonder ogen jezelf kunt zien. tegenwoordig heb je een lichaam nodig om dingen te kunnen waarnemen. die waarneming wordt geregelt in je koppie.
Noemen ze uittreding. Check Wikipedia
Voor een uitgebreide versie (incl BDE's), zie de Engelse versie. 'Uiteraard' staat er op beide taalversies dat er geen concreet wetenschappelijk bewijs voor is (al moet je voor de bronnen daarvoor zelf maar kijken).