Enkele bericht bekijken
Oud 28 June 2007, 12:09   #3
Astrada
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer Bekijk Bericht
daarom vraag ik naar je biografische gegevens, omdat ik er bijna zeker van ben dat jij ergens in je jeugd/tegenwoordige leven iets hebt meegemaakt waarmee dit gedrag verklaard kan worden.
Je zit er helemaal naast Chrizly,
persoonlijk heb ik nog nooit een dwangbehandeling of opsluiting meegemaakt in de psychiatrie of in welk ander instituut dan ook.
Ik ben juist uitzonderlijk vrij in doen en denken en altijd al geweest!

Feiten, en deze op een realistische en bekwame manier kunnen inzien en begrijpen, daar draait het allemaal om.

En dat is me aardig is gelukt, denk ik.

Daarom maak ik me over de bio-industrie feitelijk nog bozer dan over de psychiatrie, de dieren kunnen helemaal niets terug doen...

En de stichting "pup in nood" valt dan weer in het niets in vergelijking met "wakker dier".
Het aaibaarheidsgehalte waar de één voor strijd tegen de numerieke meerderheid waar de andervoor vecht(450.000.000 dieren).

De psychiatrie is weer heel wat anders, maar is wel één van de slechtste invloeden gebleken op de mensheid zeker de afgelopen 200 jaar.

Rekensommetjes Chrizly, allemaal rekensommetjes...
1+1=2 begrijp je?

ps. En feiten? Die zijn er genoeg in het voordeel van de anti-psychiatrie, maar je kunt ze pas gaan inzien als je er aan toe bent.
Astrada is offline