Citaat:
Origineel gepost door Banaan
Ik ga mierenneuken want dat doe ik nou eenmaal. Je argumenten zijn best wel voorspelbaar, want anti-islamieten geloven eenmaal in hetzelfde. Het is trouwens geen Nederklandse taal. Ik heb daar nooit van gehoord. Het woord 'Enuh'.. heb ook ik nooit van gehoord?
Verder wil ik erbij toevoegen dat je mij nu gewoon aanvalt? Weet jij welke opleiding ik volg en weet jij wat voor acties ik uitvoer om deze maatschappij te verbeteren? Misschien hadden jullie Suriname niet over moeten nemen, dan zat ik nu misschien nog steeds in dat slavenlandje, en dan zaten jullie nu zonder huidskleurige mensen. Misschien hadden JULLIE JULLIE JULLIE Pim Fortuyn niet moeten vermoorden. Gadver, welke ras haalt het in zijn hoofd om een politicus te vermoorden. Kan je me dat uitleggen. Volgens mij heb jij dezelfde haatgevoelens tegen politici.
Ik trap niet tegen het Westen aan hoor, ik ben perfect aangepast, ik heb verschillende Nederlandse bitches geneukt en heb ontelbaar bosjes bloemen uitgedeeld aan homoseksuelen die zich gekwetst voelden na uitspraken van Imams. Overigens weet jij niks van die uitspraken af en waarop ze gebaseerd zijn. Het is ronduit triest dat jij een geloof aanpakt, omdat een veroordeelde 'imam' met strafblad uitspraken doet. Het zal wel aan je geslacht liggen, bitches weten inderdaad niet zoveel.
|
Wat een gelul zeg! Je mag als moslim niet voor je huwelijk sex bedrijven! Maar dat geldt alleen voor je eigen soort natuurlijk. V.w.b. de westerse meisjes, dat is kennelijk geen probleem voor jullie want dat zijn toch maar hoeren in jullie ogen!! Bah!!!
Bloemen uitdelen aan homo's is wel het minste wat je kunt doen om die achterlijke uitspraken van die machtswellustige imams te bagetaliseren!
N.B. Zal ik ff opnoemen welke politiek leiders er allemaal vermoord zijn? Wat dacht je om te beginnen van de Egyptische president Sadat? Ook een moslim. Lees je wel eens de krant dan kun je zien wat je moslimbroeders mondiaal lopen uit te roeien! Afrika, Indonesië en Irak etc.?