Enkele bericht bekijken
Oud 8 July 2007, 15:13   #1
slayernl
Guest

Standaard al een jaar verliefd

Hoi allemaal,

ik zit nogsteeds met problemen met de meid waar ik het tijden geleden al over had, dus ik denk ik wip weer eens op het forum en post mijn probleem opnieuw met wat updates.

Ik vind haar nu al bijna een jaar leuk en we zijn wel bevriend maar niet super goed (voornamelijk omdat ze weinig tijd heeft om af te spreken, ze heeft altijd al iets afgesproken). Nou zou ik al vrij ver in het begin een zet willen doen om haar te laten merken hoe ik over haar denk maar ze had een vriend, daar heeft ze een behoorlijke tijd mee gehad (tot een paar weken geleden volgens mij, misschien 1 of 2 maanden).

Nou probeer ik wel wat door te laten schemeren dat ik haar als meer dan gewoon een vriendin beschouw maar het blijkt dat ze best gewild is, een stuk meer dan ik zelf dacht (ze is wel knap en heeeeeeel aardig, dat zijn natuurlijk ook paar van de redenen waarom ik haar leuk vind maar ik had niet verwacht dat ze zoveel aandacht kreeg van mannen).

Persoonlijk ben ik toch al geen held als het op vrouwen aankomt en ik ben bang dat als ik ga zeggen dat ik haar leuk vind dat ik dan toch een blauwtje loop omdat ze dus vrij veel keuze heeft, en op het moment is ze volgens mij niet echt op zoek naar een vriendje maar meer naar goede vrienden.
En ik wil niet de vriendschap van een jaar verpesten want het is echt een toffe meid.

Maar van de andere kant ben ik bang dat als ik niets zeg ze op een gegeven moment een andere vriend weer krijgt over een maandje of iets dergelijks en dat ik dan mezelf behoorlijk voor me kop loop te slaan zoals ik deze keer deed, want als ik een zet had gedaan voordat ze haar vorige vriendje kreeg had ik een betere kans als nu volgens mij. En dan blijf ik dus nog een hele tijd met dit gevoel zitten.

Dus ik weet niet of ik nu dus iets tegen haar moet zeggen of een zet moet doen want ik wil de vriendschap niet verneuken maar toch wil ik mijn gevoelens kwijt voordat het straks weer te laat is.

Alvast bedankt voor het lezen van de hele lap tekst

Groete,
Slayer
  Met citaat antwoorden